Viditelná tvář vašeho úspěchu

Zařízení kancelářských a administrativních prostor

Zařídíme Vaši kancelář od nábytku až po nejmenší maličkosti.

Po schválení finálních designových návrhů a rozpočtu začíná práce na dodávce vybavení. Pokud se naše společnost dříve podílela na realizaci Fit Out, pak je plynulý přechod k finálnímu zařízení velkou výhodou.

Dodávka a montáž nábytku a doplňků je koordinována našimi projektovými manažery, kteří dohlížejí na kvalitu dodávky, identifikují a odstraní nedostatky. Koordinují pracovní týmy montážníků a stahovací službu. Postarají se o likvidaci odpadů, vyčištění a úklid prostor.

  • Dovoz a vynesení nábytku a doplňků
  • Rozmístění
  • Instalace, montáž
  • Finalizace prostoru – logo, informační nálepky, designové doplňky
  • Přestěhování pracovní agendy, dokumentace, archivu, skladu, techniky
  • Ekologická likvidace odpadů
  • Vyčištění
  • Úklid